CS-Bulgaria : пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

CS-Bulgaria : пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

http://cs-bulgariq.host-bg.info/forum/
 
Върни се в сайтаHomeGalleryLatest imagesRegisterLog in

 

 VW Golf - дискусия

Go down 
3 posters
AuthorMessage
NeeD SpeeD
Голфаджията на Форума
Голфаджията на Форума
NeeD SpeeD


Д°smarД±c sayД± : 9
Age : 28
Location : В Багажника на Голфа
Registration date : 2008-04-12

VW Golf - дискусия Empty
PostSubject: VW Golf - дискусия   VW Golf - дискусия Icon_minitimeSun Apr 13, 2008 10:43 am

Фолскваген Голф е създаден през 1974 година. Той веднага става абсолютен хит сред масовия потребител. Оттогава автомобилът се е развил до неузнаваемост. След първата серия, следва Голф 2, който става синоним на надежден и здрав автомобил. Голф 3 пък излиза през 1991 г. и се прославя с качествената изработка, защитаваща пътниците от катастрофа, както и със спортната си модификация GTI, наследена от предшественика си, но много подобрена и снабдена с екстри от по-висок клас. Четвъртата и петата серия са последно поколение автомобили, разработени в среда на жестока конкуренция и то доста успешно.

Фолсваген Голф е най-продаваното возило в света и най-продаваното в Германия. През 2002 той е най-търгуваният автомобил в света въобще, надминал своя родственик Фолксваген Бийтъл (или още известен като Костенурка) купен дотогава в 21 517 415 броя.

Спортният модел на Голф 3 GTI и до днес е сред най-популярните масови мощни коли. През 1997 г. излиза и 4-ата версия на Голф, част от която е снабдена с 6-цилиндров двигател с работен обем от 3,2 литра - невероятна за подобен автомобил мощност от 241 к.с. Най-често Голф се предпочита с двигател от 1.8, 1.6 и 1.4 л, както и с дизеловия от 1.9. Този дизелов агрегат с директно впръскване е сред най-добрите в света.

С вида на Голф 2 през 1990 г. излиза моделът Кънтри. Той е повдигнат като всъдеход и има задвижване на четирите колела.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:Vw_golf_1_v_sst.jpg
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:Vw_golf2a_v_sst.jpg
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:Golf_III_Blaumetallic_auf_dem_Hof.jpg
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:VW_Golf_IV.jpg
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:VW_golf_V.jpg
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:VW_Golf_GTI_schwarz_vr.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_Cabriolet
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Volkswagen_Golf_in_competition
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_GTI
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_I
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_II
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_III
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_IV
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_V
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_Plus
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_R32
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:VW_Golf_Variant

Вече е ясно, че новият Volkswagen Golf ще се появи на пазара тази година.

Ясно е обаче и друго, че това което ще видим през 2008 най-вероятно едва ли ще бъде изцяло ново поколение на популярния модел, а по-скоро доста основен фейслифт и модернизация.

Сред очакваните промени са нови фарове с диодна секция. При техническите промени може би трябва да се започне от по-широката следа, която ще има обновения Golf. Ще бъдат монтирани и нови самонастройващи се амортисьори. Задните врати ще бъдат по-широки.

Сред новата моторизация трябва да споменем появата на новия бензинов двигател 1.2 TFSI (77 kW, 175 Nm), който ще допълни и сега предлагания 1,4 TSI с три различни мощности (90, 103 и 125 kW) Ще продължи да се монтира на бъдещия Golf и бензиновият двигател с обем 2.0 литра тип TFSI (147 kW). Засега в плановете на групата е запазване и на по-мощните 2.0 TFSI (195 kW) който познаваме от Audi S3 и 2.5 (220 kW) от R36.

С новия Golf ще направят премиера и новите дизелови двигатели на групата VW, които ще имат система за впръскване от типа common-rail и ще заменят старите дизели тип помпа-дюза. Базисен ще бъде 1.6 TDI с две мощности – 66 и 77 kW. След това ще бъде 2.0 TDI също с две мощности (103 kW и 125 kW). След това, някъде към 2009 г. ще се появи и нов двулитров TDI с още по-голяма мощност - 150 кW.

http://img.data.bg/i.php?id=526364
http://img.data.bg/i.php?id=526365

Награди:
Голфа е печелил всичко което може.

Golf I and II
Не открих, но нали знаете ,че наградите ВЪОБЩЕ не са важни.Ако трябва да има награда за най-българска кола то тва ще е Голф 2ка. 2ката оставя железна във всички отношения

Golf III

1997 Magazine best buys: best family car

Golf IV
2000 CAP Used Car of the Year Awards - Best Small Hatch
2000 Diesel Car 2000 Awards - Best Hatchback
1999 Used Car Buyer Greatest Used Buy Awards - Best Small Family Car
1998 What Car? Car of the Year Awards - Best Small Hatch
1998 Top Gear Magazine Top Cars - Best Family Car

Golf V

2007 Car and Driver - Among Ten Best of the Year (GTI)
2007 Automobile Magazine - Car of the Year (GTI)
2005 Auto Express - Best Hot Hatch (Golf GTI)
2005 Auto Express - Best Sporting Car (Golf GTI)
2004 WhatCar? Car of the Year
2004 WhatCar? Best Small Family Car
2004 Winner - AutoExpress New Car Honours
2004 Best Hatch - BBC Top Gear Magazine Awards

Golf 1 City се произвежда и до ден днешен в Африка!

Второто издание на Фолксваген Голф започва от септември 1983 до ноември 1991 година. Само в Германия за това време са регистрирани 3.0 милиона автомобила, като 700 000 са с дизелов двигател. 80 процента от купувачите са толкова доволни от качествата на техния Голф, че биха си купили отново този модел на Фолксваген. Казаното до тук е достатъчна препоръка за българския автолюбител да обърне внимание на автомобилите втора ръка от тази марка. Без значение е социалният статус.И студентът, и милиардерът карат Голф. Модификациите трудно могат да се обхванат. Те започват от 1300 кубиковия бензинов мотор с мощност 55 коня, минават през легендарния 1600 куб. см дизел с най-икономичните 54 к.с., до болидите GTI със 160 турбо коня. Специалистите препоръчват именно най-малкия бензинов и дизеловия двигател без турбокомпресор, внимание заслужават и двата мотора, които задължително са с катализатор и електронно впръскване на горивото: 1600 кубика - 70 конски сили и 1800 кубика - 90 коня. Не се изкушавайте от свърхмощните GTI, повечето от тях са гонени до смърт по германските аутобани и им остават малко безаварийни километри. Най-трудно се избира “здрав” дизел. К*риозното тук е, че двигателят може да издъхне и при пробег до 100 хиляди километра, но може да мине с лекота и 400 000. Обяснението всъщност е много просто - всичко зависи от редовната смяна на маслото (7500 километра) с най-качествено. Някой компромиси се заплащат скъпо - понякога с нов двигател. Издъхналият дизел се познава лесно по трудното палене дори през лятото и черния дим, който излиза от ауспухната тръба. Ако димът е с бял цвят, белята е по-малка - изгоряла е “само” гарнитурата на главата.
Внимание трябва да се обърне на ангренажния ремък, и при бензиновите и при дизеловите мотори, той трябва да се сменя след около 80 хиляди километра, ако това не се направи следва основен ремонт на двигателя, както при ВСЕКИ друг автомобил.

Скоростната кутия и абреажът са много здрави и даже не дефектират. Когато педалът на амбреажа стане по-твърд и трябва повече сила при натискане, причината е само в жилото, което не е скъпо и лесно се сменя. Каросерията е изключително практична и здрава. Всички от носещите части са поцинковани и не дават шансове на ръждата дори при най-старите екземпляри. Проблеми може да има с катастрофирали коли, където корозията започва да действа, но така е при ВСЕКИ катастрофирал автомобил.
При покупката на употребяван Голф 2 трабва да обърнете внимание и на още няколко агрегата, които според статистиката на германските автосервизи могат да поднесат изненада. При електрическата система най-уязвимо е динамото.


Дефектът се познава по характерния виещ шум на износените лагери. Трийсет процента от дефектите на електрическата система принадлежат на стартера. Диагностиката тук е най-лесна, моторът просто не може да запали. Характерен дефект при електрическата система са и рефлекторите на фаровете,


които понякога корозират.
Карбураторите на Голф 2 са безпроблемни. Единствено от време на време се разхлабват закрепващите ги гайки. По-сложно става, когато откаже бензиновата помпа:


всяка шеста дава дефект и не подлежи на ремонт - трябва нова.
Предното предаване на всички модели Фолксваген е идеално за българските пътища, сигурността ви е гарантирана.
Внимание заслужава и охладителната система. Критични места при автомобилите с много по-голям километраж са водната помпа, гумените съединения ИЛИ разширителния съд за охлаждащата течност. От тях може да последва и по-голяма авария: прегряване на двигателя, изгаряне на гарнитурата на главата.
Не се страхувайте от всичко казано дотук. Защото Фолксваген Голф 2 е най-добрият пример за автомобил - солиден, сигурен и икономичен - просто Голф!

http://img.data.bg/i.php?id=647534
http://img.data.bg/i.php?id=647550
http://img.data.bg/i.php?id=647555
http://img.data.bg/i.php?id=647561
http://picbg.net/img.php?file=338ffae60f236be6.JPG
http://picbg.net/img.php?file=89a06f90dfdf9cf7.JPG
http://picbg.net/img.php?file=5fac9a207b047444.JPG
http://img.data.bg/i.php?id=240239 <- това е първият Golf GTI
http://img.data.bg/i.php?id=240240
http://img.data.bg/i.php?id=240258
http://img.data.bg/i.php?id=240258
http://img.data.bg/i.php?id=240247
http://img.data.bg/i.php?id=240263
http://img.data.bg/i.php?id=240265
http://img.data.bg/i.php?id=240268
http://img.data.bg/i.php?id=240269
http://img.data.bg/i.php?id=240272
http://img.data.bg/i.php?id=240278
http://img.data.bg/i.php?id=240286
http://img.data.bg/i.php?id=240291
http://img.data.bg/i.php?id=240294
http://img.data.bg/i.php?id=240295
http://img.data.bg/i.php?id=240296
http://img.data.bg/i.php?id=240297
http://img.data.bg/i.php?id=240300

Golf: Млад, динамичен, надежден и неприлично изгоден!
В настроение ли сте за хубава музика, иксате ли в горщите дни да се радвате на хлад в автомобила Ви? За Вас ние имаме една неприлично изгодна оферта: Golf - с изключително богато серийно оборудване: CD-чейнджър, климатроник, 17-цолови лети джанти, кожен волан със сини шевове, пакет "Сигурност" и ексклузивна тапицерия „Popcorn“.
Спортната дивизия: GTI, GT Sport и R32!
R32: Най-мощният Golf на всички времена!
Golf R32 се завръща и дава своето опрделение за класа: Непретенциозен на пръв поглед, той притежава качества на един съвършен спортен автомобил. Така R32 подчертава собствените си високи изисквания и същевременно демонстрира, че във всеки милиметър се крие един истински Golf. Един съвършен автомобил за истински ценители.

GT: Спортната марка на Golf!
Един силен старт за поколението на Golf. Golf GT Sport с бензинов или дизелов двигател с 170 к.с. минимум (за тунинг да не говорим...) на пазара: много мощ се крие под предния капак. По този начин и най-младият потомък на Golf-фамилията демонстирира спортния характер на неговите предци. В основата на бензиновия двигател е залегнала TSI-технология - забележителна комбинация от директно впръскване на горивото и двойно зареждане с помощта на компресори и турбо. Така Volkswagen съчетава не само силата на два мотора, но и спортен характер на шофиране при нисък разход на гориво. Нашето мото: Максимална мощност, минимален разход на гориво!

GTI: Отличникът в сeмейството на Golf!
От 1974 GTI е най-добрият спортен автомобил сред компактните автомобили. Освен това той не е загубил нищо от своя статус. Напротив: Golf GTI олицетворява с впечатляващата си мощност и съгласувано спортно шаси максимално удоволствие от шофирането без никакви компромиси. При това никога досега той не е бил толкова мощен и динамичен както днес.

+ високо качество на изработката, приятно окачване, удобни седалки

"Аз харесвам Голф" - този популярен рекламен слоган беше потвърден от над 30 милиона купувачи от 74 г. до наши дни. От представянето на първата генерация на модела до сега това е най-продаваният автомобил.



Голф ІІІ беше заместен от следващото поколение след шестгодишно производство 91-97 г., но и до днес представлява модерен автомобил. Ценовите равнища на пазара втора ръка говорят недвусмислено за предпочитанията и търсенето на купувачите. Сравними конкуренти от други марки се търгуват на далеч по-изгодни цени.Всички Голфове са доказани за едни от най-безпроблемните автомобили произвеждани някога. Според германската служба за пътна помощ ADAC (жълтите ангели) всички модели са признати за най-добрите от всички тествани! При това бензиновите мотори са по-надеждни от любимите дизели. Четвъртата генерация на Голф е по-солидна и натъпкана с модни атрибути, на от гледна точка на вътрешните мерки и размери Тройката е по-напред.



Голф ІІІ се предлагаше с девет бензинови и четири дизелови мотора, с предно или с предаване на четирите колела, с две, с четири или с пет врати, във версии хечбек, седан (Венто) и комби (Вариант). За феновете на свежия въздух имаше и кабрио.



Гамата на моторите започва от скромните 65 и стига до над 200 коня, мобилизирани в топ-модела VR6 Syncro. От техническа гледна точка са препоръчителни всички мотори. Решението зависи основно от разходите за поддръжка, които се качват заедно с мощността. Дори най-малкият 1.4 литров мотор тегли много добре във всички оборотни диапазони, и който има претенции към спортно шофиране, ще остане доволен! Моделите на Голф, Венто и Вариант, които разполагат с климатроник обаче е най-добре да са с мотор от 1.6 литра нагоре.

При Голф ІV базовият мотор разполага с класическите 75 коня. Границата на удоволствието е при 100 к.с. Легендарното означение GTI играе роля. Вероятно защото при Голф ІІІ предишната пъргавина беше допълнена. Спортната версия R 32 с 241 к.с., представена през август 02 г., трябва да задоволява нуждите на любителите на технологични оргии.



Настройките на шасито на Голфа са перфектни, независимо от броя на конските сили. Комфортът е перфектен във всички версии. Удобните седалки са типични за Голф.В купето е тихо. Пространството е предостатъчно. Който все пак държи особено на багажника се ориентира към седан версиите Венто или Бора. Комби моделите Вариант са особено търсени за семеен автомобил.

От гледна точка на сигурността водещата роля на VW започва от есента на 91 година, когато стартира продължаващата и до днес еърбег-офанзива. Страничните еърбегове се появиха 94-та, а сериен за всички модели ABS имаше от 95-та. В Голф ІV има серийно ESP от средата на 98-та.



Голфът се слави с огромна стабилност в запазването на стойността си. Въпреки грамадното предлагане цените си остават високи в сравнение с конкурентните марки и модели, макар че търговците в някои случаи са готови на преговори. Ако не държите особено много на комбинацията "TDI - комби - климатроник - черен цвят" няма да се наложи да търсите дълго. Важно е да се внимава в подробностите - например една Бора Вариант е по-добре оборудвана от Голф Вариант и често пъти струва по-малко. Пазенето на високата цена се отнася само за "нормално" моторизираните модели. Всичко, което се казва VR6, GTI, 4motion и т.н. се сгромолясва бързо в цената, което означава огромно удоволствие от карането на поносима цена.


by ~ VW FaN ->NeeD SpeeD Голфаджията на форума ^^
Back to top Go down
Гост
Guest




VW Golf - дискусия Empty
PostSubject: Re: VW Golf - дискусия   VW Golf - дискусия Icon_minitimeSun Apr 13, 2008 12:43 pm

Оу ненене писна ми от тази дискусия ... във всеки форум ли я пускаш Shocked
Back to top Go down
aWp_LeArN!nG
Администратор
Администратор
aWp_LeArN!nG


Д°smarД±c sayД± : 306
Age : 30
Registration date : 2007-11-17

VW Golf - дискусия Empty
PostSubject: Re: VW Golf - дискусия   VW Golf - дискусия Icon_minitimeSun Apr 13, 2008 12:46 pm

Остави и другите да се наследяват.. Shocked , но толкова голямо.. и те марзи да четеш Happy
Back to top Go down
http://damian.com/
-Saturday Night-
Модератор
Модератор
-Saturday Night-


Д°smarД±c sayД± : 89
Location : Перник
Registration date : 2007-11-17

VW Golf - дискусия Empty
PostSubject: Re: VW Golf - дискусия   VW Golf - дискусия Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 1:33 am

Голф---> Наи-Добрата кола!! CooL
Back to top Go down
Sponsored content





VW Golf - дискусия Empty
PostSubject: Re: VW Golf - дискусия   VW Golf - дискусия Icon_minitime

Back to top Go down
 
VW Golf - дискусия
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
CS-Bulgaria : пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ :: Общо ! :: Общи дискусии-
Jump to: